23 Disember 2009

20minit Operasi memakaikan harraz drypers


Gambar ini harraz terdiam sebentar sambil lihat TV, 
kerana lagu kesukaanya bersiaran  "lagu tema TV3" 


Operasi bermula dari jam 8.30 mlm. si harraz terjerit2 ketika ibunya cuba mengenakan drypers "abis modal" ibunye memujuk si harraz untuk mengenakan drypers, Entah kenapa malam tu die susah sgt nak bekerja sama dengan ibunya, dia lagi gemar bogel dan merangkak ke sana ke mari, hurmmm...~ susah hati ibunya, nak dipaksa si anak terjerit2.. nak dibiarkan takut si anak kembung perut pulak nanti...!


Jeng~jeng~jeng last2 Ibunya meminta bantuan si Ayah pula.. " Hero in da story "
( ayah baru lepas mandi time tu )


Ayahpon memujuk, menimang dan segala mcm... last2 skali dan akhirnya, ketika ayah sedang mendukung si anak yang sedang bogel, tiba2 terasa suam2 kuku dibaju... Rupe2nya si harraz telah memancutkan air dari paip bombanya dengan banyak.. dari baju hingga ke kain basah...!    "adoyai dahla ayah baru lepas mandi"  


Ibunye, maksunya, neneknya ketawa tak beragak.. melihat kelakuan si harraz... "ayahpon tergelak sama" heheheheh....... nak wat camne! anakla katekan....!

Nak ditamatkan cerita... selepas basuh segala2, harrazpon dipaksa memakai drypers dengan terjerit2.. tahan jerla dengan jeritan yang nyaring.. pastu nangis..! bagi susu dan terus terlena...!


Hurmm anak Ayah n Ibu..! kepenatan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan